Masterclass – De basis van de perfecte Klant & Service
Overview
In 1,5 uur de basis van de perfecte Klant & Service [online training]
Ben jij een ondernemer of werk je in de klantenservice en wil je jouw klant een betere service leveren? Bekijk dan mijn mastertraining voor slechts 15 euro inclusief btw!
Hierin vertel ik je welke basis je in jouw rugzak hoort te hebben. Ik help jou dus alvast vooruit in jouw onderneming. Bevalt mijn manier van trainen je en voel je nu al een klik? Heb je na het zien van de mastertraining behoefte aan maatwerk en/of diepgang? Dan is dit mogelijk én je krijgt dan de kosten van de mastertraining als korting aangeboden. Goede deal toch?
Aan de slag!
Wat kun je verwachten na het aanschaffen van de Masterclass Klant & Service?
Bekijk de online training Klant & Service. Dit betreft een basistraining, waarin je in 1,5 uur het volgende leert:
– keuze communicatiemiddel
– gespreksstructuur aan de hand van 4A’s
– nog zeer belangrijke 4 A’s om jouw service naar een hoger level te tillen
– omgaan met ontevreden klanten
– voordeel van ontevreden klanten
Klantenservice is vaak het ondergeschoven kindje van een bedrijf. Ten onrechte, want klantenservice is zeer belangrijk. Nog meer reden om hier behoorlijk in te investeren, ondanks de vele ballen die al door ondernemers in de lucht gehouden moeten worden. De klant heeft hier toch geen boodschap aan en verwacht een goede service.
Maar wat is het nut van een goede klantenservice? Wanneer is het goed? Waar moet je allemaal aan denken? Hoe kun je dit het beste aanpakken? Tijdens deze online training ontdek je het belang van een goede klantenservice. Je leert omgaan met een (ontevreden) klant, maar ook hoe je je eigen grenzen kunt bewaken.
Resultaat:
Na het volgen van deze training, heb je de volgende vaardigheden geleerd:
– Je kent de voor- en nadelen van de verschillende kanalen waarop je bereikbaar bent
– Je begrijpt het verschil tussen een boze klant en een klant die over je grenzen gaat
– Je weet hoe je op een nette manier je grens kunt aangeven
– Je weet welke competenties nodig zijn om een goede klantenservice te kunnen leveren
– Je kunt direct aan de slag met de praktische tips die je ontvangt
– Je kunt beter omgaan met klachten van klanten.
Voor wie:
Deze online training is geschikt voor ondernemers die hun aanpak willen verbeteren en die een betere klachtbehandeling willen leveren. De training is ook voor ondernemers die zijn/ haar medewerker willen opleiden tot een (betere) klantenservice medewerker.
Niveau:
Basis
Overige diensten:
Losse Sessie
10-rittenkaart
Procesverbetering
Training gesprekstechnieken [op locatie/ online via MSTeams]
Trainer: Gwendolyn Heath
Met trots ben ik de eerste trainer van ISVV Academy! Met mijn deelname wil ik mijn kennis over klant & service met jou delen. Inmiddels kun je mij een ouwe rot in het vak noemen. Ik ben namelijk als sinds mijn 18e werkzaam in dit vak en kom uit het jaar 1980. Dus dan kun je wel uitrekenen hoeveel jaar ervaring ik heb. Ik heb dan ook van alles meegemaakt aan de telefoon, balie en via schrift. Maar ook als klant maak ik het een en ander mee met ondernemers. En daar kunnen mijn haren nog weleens van overeind gaan staan. Dit is niet het effect wat jij als ondernemer wilt toch? Daarom help ik jou graag jouw klantenservice vaardigheden te verbeteren. Volg de training en pas gelijk de besproken keys toe!
Course Features
- Lectures 1
- Quizzes 0
- Duration 1,5 hours
- Skill level Beginner
- Language Dutch
- Students 2
- Certificate No
- Assessments Yes
Curriculum
-
Powerpoint Klant & Service 1
-
Lecture1.1
-
Instructor
Trainer Klant & Service voor ISVV Academy. Door mijn jarenlange ervaring weet ik de kneepjes van dit vak. Voor mijn huidige werkgever coach ik de agents naar een hoger level. Dit vind ik heel leuk om te doen, maar ik help ook graag de (beginnende/ kleine) ondernemer, die hier hulp bij nodig heeft.
Reviews
Reviews
Average Rating
Detailed Rating