Training gesprekstechniek [op locatie/ online via MSTeams]
Overview
Training gesprekstechniek [op locatie/ online via MSTeams]
Heeft jouw personeel een upgrade nodig in de gesprekstechnieken? Dan kan ik deze training bieden. De training is voor maximaal 8 personen en duurt inclusief pauze 8 uur. De training kan alleen ingezet worden als er minimaal 3 deelnemers zijn.
Aan de slag!
Wat kun je in deze training verwachten?
Tijdens deze training wordt het volgende besproken:
– wat is een perfecte service
– communicatiemodel
– de 4 A’s (aanvang, analyse, aanbod, afsluiting)
– verschillende oefeningen
– omgaan met boze klanten
– telefoonetiquette
– de rol van klantenservice binnen de organisatie
Resultaat:
Door de juiste gespreksstructuur te hanteren, is de medewerker in staat om het gesprek in juiste banen te leiden. De medewerker weet hoe deze de klant te woord kan staan en weet de juiste toon in het gesprek te raken. Hierdoor is er minder snel sprake van een escalatie of een ontevreden klant. Mocht het gesprek toch zo lopen dat het leidt tot een escalatie, dan weet de medewerker hoe deze hiermee om moet gaan. De medewerker heeft de leiding over het gesprek, zelfs wanneer de klant sturend is. Doordat de medewerker weet hoe deze moet “trechteren”, komt deze snel tot de kern van het vraagstuk of probleem van de klant. Wanneer de medewerker de gesprekstechniek onder controle heeft, is dit ook zichtbaar in de KPI. De gespreksduur wordt verkort, waardoor de medewerker meer telefoontjes per uur kan verwerken of tijd over heeft voor andere taken.
Voor wie:
Organisaties die minimaal 3 medewerkers op de klantenservice hebben werken. De training wordt op locatie van het bedrijf gegeven, maar kan ook via MSTeams gegeven worden.
Indien je de mastertraining hebt aangeschaft, dan ontvang je een korting van 15 euro over het netto bedrag.
Overige diensten:
Masterclass Klant & Service [online training]
Losse Sessie
Procesverbetering
Training gesprekstechniek [op locatie/ online via MSTeams]
**Prijs per deelnemer: 280 euro
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 10 weeks
- Skill level All levels
- Language English
- Students 0
- Certificate No
- Assessments Yes
Curriculum
Instructor
Trainer Klant & Service voor ISVV Academy. Door mijn jarenlange ervaring weet ik de kneepjes van dit vak. Voor mijn huidige werkgever coach ik de agents naar een hoger level. Dit vind ik heel leuk om te doen, maar ik help ook graag de (beginnende/ kleine) ondernemer, die hier hulp bij nodig heeft.
Reviews
Reviews
Average Rating
Detailed Rating